15 юни 2011

Нещо хубаво: Magic Systems Computers

 

Capture  

   Откакто МВР ми връщаха лаптопа в продължение на 11 седмици, не съм склонен да се разделям с любимата ми машинка. Понякога това обаче става неотложно, особено след като перките на вентилатора й започнаха една по една да се разхвърчават, шумът стана кошмарен, и в крайна сметка въртенето спря окончателно оня ден, с което тотално ми върза ръцете в момент, в който е просто кошмарно да съм офлайн.

   Тази сутрин в 10:30 дадох лаптопа за ремонт в Magic Systems Computers, които в 16:30 ми звъннаха да ида да си го взема. Сами можете да сметнете колко часове са това. Очаквах обаждане не по-рано от понеделник и не искам да крия огромното си задоволство от бързата и професионална помощ от тези момчета.

   Препоръчвам ги, определено. Пък нека после някой ми се накара, че блогърите правим реклама. Когато нещо е добро, трябва да се посочва, нали? :) 

1 коментар:

roskoto каза...

Благодаря за чудесната препоръка. И моя лаптоп го оправиха когато мислех че е безнадежден. Много добра работа !