20 април 2010

10 дни мълчание

    Малцина от вас ме познават лично, за да знаят, че имам image говорен дефект. Нещо, което спъва живота ми откакто се помня. Не че ми е пречело силно, проблемът не е чак толкова сериозен – подозирам, че на един изпит заради заекването ми писаха по-ниска оценка, а на доста други по-висока. Това не съм признавал и пред себе си досега.

   От утре започвам логопедична терапия. Отдавна трябваше да направя това. Избрах една иновативна програма, за която до момента знам, че ще ми одере кожата от финансова гледна точка. И че първите 10 дни ще ми е забранено да говоря. Изобщо.

   Ще бъде забавно, предполагам. Всички около ми са предупредени и празнуват този тих период. Обещават да ме скъсат от провокации, но вярвам, че ще ме подкрепят силно.

   Вярвам в себе си. Вярвам в правото си да кажа това, което искам, когато поискам, както поискам.

   И ще го получа.

10 коментара:

Ondine каза...

Успех! :)

БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ каза...

И от мен.

momenti-momenti каза...

Може да се извлече полза от всяка ситуация, колкото и идиотска да ти изглежда в момента...
Зависи от гледната точка.
А да не говорим за езотерически техники и ритуали, в което мълчат...много дълго.
Ох, много съм се разбъбрила.
УСПЕХ и от мен!

Veskoni каза...

Ще се справиш!

Христо Блажев каза...

Благодаря ви, приятели :)

Христо Блажев каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
BRANIMER каза...

Сигурен съм, че ще се справиш.

Philipotel каза...

Колко възможности за унизителни шеги предоставя това... Вече ми хрумнаха десетина :)))

Светла (една от всичките) каза...

Аз "проговорих" на 19 г. Преди това си мълчах, защото фъфлех и заеквах. Логопедите ми помогнаха, но това тогава беше безплатно. Инак и до сега щях да си мълча.
Успех ти желая, а главно - търпеж му е майката.

Ondine каза...

Как мина мълчанието и по-важното в случая имаше ли ефект от терапията?