13 септември 2009

Г-н Президент, моля ви, напуснете телевизора ми!

   ПОБЕДА!b_44041

   Русия е на колене и България триумфира категорично с бронзов медал от европейското по волейбол в Турция! Нашите отмиха с руска кръв болката от  полския погром вчера.

   Но едно нещо помрачи радостта от Победата – идиотската упоритост на режисьора на предаването, който на всяка втора точка втренчваше взора на камерата в ликуващия ни президент Първанов. Това ме издразни жестоко!

 00194597   Вижте, г-н Президент, хубаво е да ходите по мачовете и да демонстрирате  безплатна “загриженост”. Но защо покрай тази радост не направите нещо за българския волейбол? Играл съм предостатъчно време, за да знам в какво отчайващо положение са детските и юношеските тимове у нас – и все пак бълват таланти, които подчиняват световните колоси. А ако налеем пари, ако развием нещата, кой може да спре валяка, г-н Президент? Никой.00194626

 

 2272 

 

    Но не ви се ще. Имате си други грижи – защита на национални интереси. Руските. Или вашите си, когато ще става въпрос не за престъпно предателство, а за елементарна алчност и политическа безочливост.

    Затова, г-н Президент, докато не направите нещо за волейбола у нас – моля, напуснете телевизора ми и ме оставете да се радвам на бронза. 

bronze

Няма коментари: