27 юни 2009

Малко агитация към съгражданите от родния Видин...


   Скъпи приятели от Видин, знам, че отдавна съм напуснал града, но все пак често си идвам и не изпускам малките, но все пак налични промени в него. Предполагам и че с доста от вас се познаваме лично от гимназиалните години и волейбола, или от двете лета, които изкарах като барман на "Бебето", преди да го затворят. Знам, че всички обичахме това място и на самият мен ми е още тъжно. Днес помежду другото си идвам, та ще се видим по пейките дунавски.

   Но преди това искам да ви кажа нещо от страниците на блога ми. Знайно е вече, че съм симпатизант на "Зелените" и с удоволствие се включвам в софийските им инициативи. Преди дни научих, че едно момиче от "Зелените", което безкрайно уважавам, се е включила в кампанията като мажоритарен кандидат в родния ми град - това е Мила Видина.

   Вижте, няма да ви агитирам за коя партия ще гласувате - това си е изцяло ваша работа. Мисълта ми е обаче кой мажоритарен кандидат ще подкрепите.

    Знаете, че партиите се възползваха от тази опция, за да вкарат допълнително свои верни хора в парламента, а не за да издигнат перспективни и кадърни хора, които не са обвързани с теснопартийните им обръчи от корупция и престъпления.

   Наясно съм, че имената на мажоритарните кандидати у дома са известни и ще привлекат вниманието ви.

Въпросът ми обаче е защо е нужно да помогнем на плановете на партиите, които само искат да вкарат повече техни хора в парламента по един или друг начин?

   Затова моят апел е следният: Гласувайте за която партия ви е присърце (но и помислете дали искате да се солидаризирате с груповия вот на циганската махала, която гарантирано ще подкрепи кандидатурата на БСП, за да се победи ГЕРБ), но дайте мажоритарния си вот за Мила Видина от "Зелените".

   Мила е младо и умно момиче, учила е в САЩ, участвала е в кампанията на Обама. Познавам я лично и гарантирам, че тя знае как може да се променят нещата в милия роден край и той да започне да просперира. Ето и нейния сайт, запознайте се сами с нея!

   Вие знаете, че опасността Видин да се превърне в циганска крепост на ДПС е повече от реална! Аз не желая това, сигурен съм и че вие не го искате.

   Хайди, до скоро :)

Няма коментари: