15 юни 2009

Двата свята - на бързата закуска и на глада... Кой ви харесва повече?

  Преди време публикувах един стих на Стефан Цанев, припомням го пак:

ИМА НЕЩО НЕНОРМАЛНО В ТОЗИ СВЯТ,

отчаяно крача

по нашата нежна планета,

половината човечество умира от глад,

другата половина

пази диета.

   Реших да онагледя тази теза, която все повече занимава мислите ми в последно време. 

  Ето го Запада:

   Харесва ли ви? Натъпкан, гнусен, зловещ. Човекояден Запад, изсмукващ цялата планета в ненаситния си консуматорски глад...


  А ето и Другия свят - онзи, който Запада крие зад фалшивата фасада на медиите си, предаващи изкривена до неузнаваемост информация (справка филма "Да разлаеш кучетата", също американски, де, като форма на оправдание). Ето я Африка:


   Оттам САЩ набавяше робите си. Оттам днес изсмуква ресурси с корпорациите си. Кървави ресурси.

   А истината е със сигурност чудовищна. Но кой ли може да я разкаже? Мечтая да ида там. И ще го направя. За да Знам. А не да гледам bTV и да вярвам на бълвочите им!

3 коментара:

Ivan Hristov каза...

Ичо, нищо не казваш за истока...

yordan каза...

Ами аз съм там в този свят и не е така точно как го описваш,има и своета положителна страна.

Христо Блажев каза...

Изтока в някои отношения се западизира в алчността си, а обикновените хора живеят африкански живот според мен.
Йордане, самият ти казваш "и свята положителна страна". Значи си съгласен с мен? :)