13 юни 2009

Признание за Всичколандия като сайт-библиотека



   Скъпи Всичколандци,

   Бързам да споделя с вас една радостна за мен новина - един от преподавателите във Философския факултет на СУ - Иван Колев, е включил сайта ми в списък с линкове към различни обществени библиотеки.

   Не мога да отрека, че се чувствам адски поласкан от тази чест, особено на фона на околните сериозни линкове към известни сайтове на библиотеки.

   Когато започвах инициативата "Моята библиотека", мислех за нея като място, където приятели и колеги ще могат бързо да правят справка дали имам дадена книга и да ми я поискат. С времето обаче нещата се развиха и до момента съм дал поне 20-ина книги на по-рано непознати, а сега приятели, които без изключение са се върнали благополучно в моята библиотека или поддържам стабилна връзка с хората, при които са томовете.

   Искам да използвам този радостен за мен повод, за да благодаря на всички ви, които взехте книги от мен и ми ги върнахте според уговорката, с което се доказа, че и у нас може да се случват хубави безкористни неща. Искам да благодаря и на хората, които в замяна на моите книги ми дадоха техни, които обогатиха и моя поглед към света. Не мога и да не се извиня на Преслав Ганев от "Литературата днес", на когото все още не мога да подаря "Фауст", който съм му обещал заради великолепния сайт, който списва.

   Моята библиотека е Наша библиотека, тя е за всички вас - хората, които обичате книгите и те са важна част от живота ни.

   Надявам се и за в бъдеще да се срещаме, запознаваме и обменяме страниците, съдържащи светове.

   Желая ви едно книжно лято и изразявам надежда, че мога да ви помогна за него :)


Няма коментари: