31 март 2009

Блог за Христо Ботев или как да изкараме пари?



   Докато се гмурках из "Свежо", безцелно поемайки една или друга посока, внезапно пред очите ми се появи линк към сайт, претендиращ да е блог за Христо Ботев.

   По принцип не съм привърженик на някакви такива инициативи, считам, че в нета има предостатъчно страници на историческа тематика, но все пак влязох, подведен от текста под линка: "Блогът за Христо Ботев!Информация за националния герой на едно място! "

   Влязох в сайта и се втрещих! 5 (пет) снимки, взети от Гугъл, + кратък текст, който всеки може да сглоби за точно час с Уикипедия или дори учебник по история за 7 и по литература за 11 клас, когато се учат произведенията му.

   А отстрани, като ореол около Ботевия портрет - РЕКЛАМИ - едри, ярки, примамливи. Тоест за мен отпада оправданието, че блогът е нов и още не е разработен - с толкова реклами дори и най-посещаваните блогъри не биха си замърсили пространството, камо ли някой, който тепърва ще се стреми да привлече аудитория.

   Ще ме прощава споменатия за автор Николай Гайдаров, но това си е цинизъм.

   Хората, които са чели някои от статиите ми, знаят, че съм всичко друго, но не и националист, но подобно използване на популярен образ за парично облагодетелстване (друг е въпросът доколко тези рекламки генерират изобщо някакви суми) си е жив абсурд.

   Просто е смешно.

P.s. Снощи не ми се търсеше, но днес влязох в Уикито - http://bg.wikipedia.org/wiki/Христо_Ботев - ЦЯЛАТА ИНФОРМАЦИЯ И СНИМКИ СА КОПИРАНИ ОТ ТАМ!!!

Няма коментари: