05 февруари 2009

Бойко Борисов се отказа от премиерския пост




Малка щега
Продуцентска къща „1984” обяви намерението си да снима реалити формат с участието на столичния кмет, чието напрегнато ежедневие ще бъде следено с камери 24 часа в денонощието. От националните медии обаче обявиха, че ще съдят къщата, защото те отдавна правели точно това... 


Г-н Борисов, винаги сте ме изумявал и с неподражаем талант продължавате да го правите. Не стига, че образът и гласът ви ни заливат всекидневно отвсякъде, а сега и отвъд океана започнаха да долитат лелейните ви слова.

Съжалявам, г-н Борисов. Аз не съм циганин. Не съм и турчин. Още по-малко съм пенсионер. Но пак не ви харесвам. И не мисля, че това ще се промени.
С изказванията си вие про-форма се отказахте от премиерския пост. Защо ли? Ами защото 1 милион цигани + 700-800 хиляди турци + 2 милиона и половина пенсионери, значи на 4 МИЛИОНА И ДВЕСТА-ТРИСТА ХИЛЯДИ БЪЛГАРИНА вие отказвате да бъдете премиер. Това, ако не ме лъже математиката на тъжното намаляване на народа ни, е над половината население на родината.

С какво право ще говорите тогава от името на народа, г-н Борисов? По време на протестите, когато толкова различни групи изказваха недоволството си от правителството, вие къде бяхте? Нищо от исканията на протестиращите не ви хареса ли? А да си национален политик не значи ли да си проводник на народната воля? Значи вие се отказвате и от студентите, фермерите, майките, интернет потребителите и прочие. Тогава кому ще бъдете премиер, г-н Борисов?


 Толкова сте мразели комунистите, г-н Борисов, така ли? А тогава с омраза ли пазехте гърба на Тодор Живков? Значи тогава сте пристъпвал клетвата си и на практика сте изменял на родината, колкото и различна да е била тя тогава от сега. 

Г-н Борисов, един политик трябва да мери думите си, както в момента аз, без да съм политик, меря своите, за да не изпадам в циничност и простащина.

Не желая да ми бъдете премиер, г-н Борисов. Просто не сте от това тесто. Извинявайте, но това е тъжната истина.

Няма коментари: